lördag, april 13, 2013

Rockigt även ikväll....

Fick lite sällskap på kvällskvisten, min kära arbetskamrat hade lite lust att komma över en sväng och det fick hon så gärna.....
 Lite öl och lite vin blev det i våra glas samt en del prat...klart man pratar....idag blev det lite sport!!???!! Jag är egentligen inte så himla intresserad av sport, men sport är ju så många olika saker. Stickning tex måste väl ändå räknas?! Nåväl det blev boxning på tv:n...Nyköpingssonen Erik Skoglund boxades i Fredrikshamn och då kollade vi lite, intressant faktiskt. Och så vann han!!!! Kul!! Kan jag nåt om boxning då...?? Nja inte så mycket om just sporten som sådan men jag boxades lite som gymträning för ett par år sedan, så visst en uppercut visste jag vad det var och även en hook. Grattis till Erik!!
Stickningen då.... Jodå ett par varv blev det allt....nu ska jag sticka en stund till för det är film på tv....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar