söndag, april 21, 2013

Vilken härlig helg!!

 Så vackert väder!!!
Och som om inte det var nog...glömde smörja in mej (som vanligt) och fick en rejäl bränna som ...javisst , svider lite, lite mycket. Näsan ser ut som på renen Rudolf... Ja, ja jag får väl skylla mej själv... men en härlig helg blev det iallafall. 
Skickade ut en efterlysning på FB och ett svar fick jag . Jonas ska på kalas till helgen, ett minecraft kalas. Jonas har så många ideer som han vill att jag ska hjälpa honom med...nu hade jag lite tur och fick som sagt hjälp med en länk där jag hittade detta mönster. Jonas vill ge sin kompis minecraft sockor....hälen ska vara enfärgad och med en liten figur på....typ creepers eller zoombie...det får jag fixa på nåt sätt...

Sen blev det lite uppdateringar här  

Kram

1 kommentar:

  1. Aj aj aj det där så inte så skönt ut !! Hoppas du kan sova ändå.
    Fina mönster. Roligt när barnen vill ha hjälp med sådant.
    Kram Eva

    SvaraRadera