fredag, juni 07, 2013

Har varit på ......

tippen idag. Inte var vi ensamma precis, det var fler som kommit på samma tanke som vi.....att åka och sopsortera efter rensningar. Men nu är det skönt att det är gjort. Tar väl ett år till nästa gång hoppas jag. 
Sen har vi tagit det ganska lugnt tror jag, lite skoshopping till pojkarna, tvätt av alla pojkarnas kläder...inte dåligt vad dom skitar ner sej, stora som små.....
 Men sen.....
 fick jag sitta en stund med min stickning....skulle börja på min tunika, läste mönstret men tyckte att det var så bakvänt skrivet...kan vara mej det är fel på men jag gör som jag själ vill.....
 ..och lägger upp hela tunikan på rundsticka, fixar och trixar lite och vips så blir jag ganska nöjd. Men frågan är om det stämmer med alla maskorna???? Jag tycker att den blir jättestor trots att jag gått ner en storlek i maskorna.....
..ja, ja , jag stickar väl en bit så får jag se hur det blir. Blir det tokigt får jag väl börja om från börja igen.... Har ca 300 maskor på stickorna.....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar