söndag, juni 23, 2013

Lite symaskin och lite stickat....

Provsydde ett nytt mönster idag, broderiet kommer från 
 Embroidery Library Tyckte att det var så fint att jag ville sy det på en handduk.
 Lite stickat på tunikan blev det oxå, det är ganska skönt att sitta ute och sticka...trots att det regnar lite, jag sitter naturligtvis under paviljongtaket på altanen.
En beställning blev oxå klar...leverans imorgon.

Imorgon är det min sista arbetsvecka innan min semester, ganska skönt, jag längtar faktiskt efter semester nu trots att jag hade lite ledigt inför studenten...tänkte bara vara ledig på semestern utan krav på att "måstes" göra en massa saker.... tänker att vi bara ska ta dan som den kommer...men det är en vecka kvar innan det är dax och då är det 100 procent jobb.

Kram

1 kommentar:

  1. Oh så söta fåglar, en handuk man blir glad av. Mönstret på tunikan ser väldigt snyggt ut, spänd på slutresultatet.
    Kram

    SvaraRadera