tisdag, juni 11, 2013

Oj, oj, oj...så fort timmarna går....

..soligt idag, stickningen ...sådär...
 sömnaden blev iallafall klar. Jag har namnat ett förkläde, hela namnet står inte, eftersom det är en present så avvaktar jag med hel bild....
..här glömde jag vända på bilden men det är en "släng" med namnet på. Allt levereras på fredag och då kommer det bilder inom kort på alla färdiga studentalster.

Promenad hann vi idag, Philip "släpade" familjen med sej på en kanonskön promenad, ca 60 min.Skönt pirr i benen efteråt.
Mamma mår allt bättre, vi hoppas hon kommer hem innan veckan är slut. 
Imorgon börja jag med student förberedelse på allvar, städa, plocka, baka, fixa och dona... SLIPSKNUT..... det ska vi lära oss oxå...hoppas att det blir bra....det finns säkert bra instruktioner på youtube....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar