fredag, juni 28, 2013

Snart...snart...!!

Ikväll hade vi APT hos en av tjejerna på jobbet, hela styrkan var på plats, vi hade en tipspromenad och sedan grillade vi. Så jättetrevligt var det! Imorgon är det jobb igen ...men inte för mej. Jag hade rätt mycket komptid så jag kollade om det gick för sej att jag blev ledig en dag, det gick bra. Så jag börjar min ledighet NU!
 Här visar jag garnet jag köpte häromdagen...det ska bli broken seed sockar så småningom.
Ojdå..ett nytt projekt...Ja så är det . Fick en förfrågan om några par stickade sockor, om jag hade lust att sticka och visst har jag det. Första paret ut blir ett par gråmelerade ren sockar, mönster : Dropsextra 0-789.
Dom andra som jag håller på mer?? Ja, dom blir klara dom oxå men inte just nu. 

Nu blir det en alvedon för min kliiga hals och snurriga huvud, förkylning på G skulle jag tro, varför ska jag "klara" mej när resten av familjen är förkylda...ja, det kan man undra..

Kram

2 kommentarer: