lördag, juni 15, 2013

Studentpresenter....

Nu när studenten är färdig kan jag visa grejerna i sin helhet.
Kockförkläde och "släng" med namn på till en nybliven kock.
                                     
Lite konstiga bilder (ber om ursäkt för dom men kameran är ny och jag har inte tränat ordentligt).Albins kompisar fick en liten sak av oss när dom "sprang ut". Rasmus mamma fick hänga den här handduken på sin son från oss.....
                                     
                                       Felix mamma fick göra likadant....
                                     
Albin fick hänga den här på Anton för hans familj hittade  vi inte i "röran" på skolgården. Den hängde om Antons hals under kortegen.
Ikväll tog jag det väldigt lugnt, Mats fick en förfrågan om han kunde jobba, då hans taxichef blivit sjuk. Visst ställde han upp.Så det blev lite vantstickning för mej .

Juni månads utmaning i Projovottelong 2013. Jag stickar i Rauma Finull och stickor 3,5. Jag tänkte tova dom i tvättmaskinen när dom är klara, hoppas att det blir bra...man måste försöka...och våga lite.

Kram






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar