tisdag, juli 30, 2013

Idag gick det INTE att sitta ute och sy.

Men det gick bra ändå, dörrar öppna i korsdrag så det kändes inte så kvavt....eftermiddagen innehöll regn och då åkte ena dörren igen.
 Den fjärde beställda handduken är klar och levererad.
 Gubben beställde lite handdukar oxå till "sina" vikarier....Han tycker att dom har varit kanon bra den här sommaren.
 2 killar att lita på och som sköter sitt jobb,  visst är dom värda en present!!
 Och när jag ändå satt vid maskinen så sydde jag väl på....en gästhandduk...
 ..en handduk....
 och en kökshandduk. Kommer att lägga in dom på mina andra sidor.
Sockarna blev färdiga ikväll och kommer att ta plats i fästarlådan.... Tror att jag tar hand om trådfästandet till helgen....Känns som om jag skulle vilja börja på ett par ...sockor till...det är ju snart höst ;-)

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar