måndag, juli 22, 2013

Ja..vad sägen man????

Behöver jag verkligen de här.....
 ..garnet??? Absolut behöver jag det.Det blåa...vet jag inte riktigt vad det ska bli men de andra två ska jag nog använda, inte tillsammans utan en av dom ska jag kombinera med ett gul/grönt/brunt  melerat garn och det ska bli ett par sockor...Jag ska kolla i morgon i dagsljus så får jag se vilken som passar bäst. Den som blir kvar kan jag alltid sticka några andra sockor av.
 Projovottelong 2013 halvvantarna är klara. Dom ska min mamma få på sin födelsedag, de värmer hennes händer när hon är ute och kör sin permobil.
 Projovottelong 2013 pulsvärmare är oxå klara, dom ska jag ha själv tror jag....
Småsockorna som jag började på igår (medan jag väntade på att det skulle blå måndag och min garnaffär skulle öppna) är oxå klara för fästarlådan....


Nu ska jag sova några timmar sen sätter jag händerna i stickningen tror jag.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar