torsdag, augusti 22, 2013

Hos tandläkaren....

..tycker jag att det är jobbigt. Jag har blivit mycket duktigare under årens lopp att ta mej dit och låta tandläkaren "göra sitt jobb", idag sitter jag snällt kvar och väntar på min tur (det har jag inte alltid gjort) samt kan be om hjälp om det "stökar" med tänderna.
Idag var en så dag som det stökade med tänderna, och jag är stolt över mej själv som bad att han skulle kolla lite x-tra på ett par tänder. Det gjorde han vilket resulterade i 2 besök till.....och dom kommer att bli lite jobbiga men jag litar på honom och jag vet att han gör sitt bästa för att få mej att må så bra jag kan när jag är där. Skönt med en bra tandläkare!!

Efter lite stök och bök och middag hann jag ändå med lite stickning.... Skaftet på "vantsockoan" 2 är nästan färdigt. 
Men efter dagens vedermödor känner jag att jag behöver sova...jobbigt att vara nervös....så Go´natt med er där ute.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar