onsdag, augusti 21, 2013

Nu kan jag visa....

..en födelsedagspresent.
 Födelsedagsbarnet har fått sin gåva och det är lite fritt fram så att säga. När man fyller "0":a så gillar jag få ge saker och den här speciella gåvan har jag och min kära arbetskamrat "skapat" tillsammans för att ge till en gemensam vän. Jag tror nog att personen ifråga blev glad :) .
 Har stickat lite på "vantsockorna". Jag bestämde att vantarna som jag skulle göra i Projo vottelong 2013 får bli ett par "kortsockor" istället. Jag tyckte att garnet passade bättre till sockor än vantar. Ovansidan på foten...
..undersidan på foten med hältråden. Jag ska sticka dom som vantar oxå men tänker välja ett alpakkagarn istället, måste bara kolla vad jag har för färger som blir fina ihop. 
Nu ska jag lägga upp till nästa socka...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar