måndag, september 02, 2013

Ibland då behöver man bli glad....

..och det behövde jag idag.
  När jag kom hem från jobbet hade den kommit!! Vantkalendern 2014.
 Många fina vantar finns det ...
 Stickat lite på 2:dra halvvanten....bara en liten bit kvar....blir nog mer gjort  imorgon.
Och lilla mamma är ju så gullig. Idag eller rättare sagt ikväll när jag kom hem så ringde hon för och prata "bara" sådär....och frågade om nån av "grabbarna" kunde komma och hämta lite tidningar...och då lämnade hon den här lilla söta blomman i kokoppen till mej. Så glad jag blev!!
Nu blir det sängen....måste vara utvilad tills imorgon....lite arbetsvecka kvar....

Kram

2 kommentarer:

  1. Åh, stickar du mera halvvantar nu!? Dom är jättepraktiska, tycker jag. Längtar nästan till att få sätta på mig dom fina bernervantarna som du gjort!
    Vad härligt med små överraskningar, som man blir så där glad av. Koppen var jättesöt :-)
    Kram och ha det bra
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Oj nu har du tolv nya modeller att sticka. Roligt att man gjort en kalender med vantar.
    Kram Eva

    SvaraRadera