måndag, oktober 14, 2013

Äntligen....

..mitt namn står på min dataväska.
Jag blev jättenöjd med broderiet och det sitter fint på plats.
 Hittade äntligen ett fint broderi med Tollare på...har fått lite förfrågningar om Det "möjligen skulle kunna finnas" och jag kan bara säga att nu finns det. Broderiet är ganska stort och välgjort.
 Gjorde ett hundbroderi till, en Rhodesian ridgeback (vet inte om stavningen blev rätt).
Sockorna har oxå fått sej några varv...hälarna är på gång nu. Sen får man börja på nåt nytt igen.. !

2 kommentarer:

  1. Det blev verkligen jättefint med namnet på väskan. Du har kanske berättat det tidigare men hur fäster du lappen? Halva min hund är tollare och det är inte sååå ofta man ser en sån. Kul med ett broderi, var hittade du det?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har limmat lappen med textil lim. Den sitter jättebra. Broderiet på tollaren är köpt här: http://www.embroiderydesigns.com/

      Radera