söndag, oktober 06, 2013

Av gårdagens projekt....

...med spöken blev det inget! Hur jag än gjorde så blev det tokigt, vet inte varför inte huvudet funkade...Hmmm  få ta tag i det en annan gång.
Men jag började på spindelsockorna istället som oxå är en utmaning i sockstickeklubben som jag är med i. Mönstret är på engelska och det är ju inte min specialitet precis men hittills går det riktigt bra om jag får säga det själv.... Och det får jag ju eftersom det är min blogg... 
Vilar men lite från stickningen nu och tar nya tag imorgon.

Kram

1 kommentar:

  1. Du e ju helt otrolig att du bara orkar i ditt tempo att sticka så många sockar. Men jag får allt säga att du e duktig. Kämpa på. du skall väl vara med på någon julmarknad i år???? då gäller det att ha en del med sej.
    Kramis

    SvaraRadera