söndag, oktober 13, 2013

ett par fina ....

namnetiketter har jag gjort idag.
 Jonas ville ge en till sin tjejkompis att sätta på sin ryggsäck. Jag gjorde en till Jonas för ett tag sedan eftersom alla barnen i klassen fick likadana ryggsäckar till sina datorer (31 barn i klassen) Det vill till att man håller reda på sin.
Jag gjorde en till mej själv oxå, att sätta på min dataväska....."låna" den, den som kan...Haha,  jag vet att den är min!
En handduk hann jag oxå med att göra. Present till en tandläkare...syns det eller?? Det är familjens underbara tandläkare som ska få den här presenten, dels för att han fyller "0" och dels för att han är så otroligt tålmodig och bra., en tandläkare att lita på!

Kram

1 kommentar:

  1. Vad fint med egna namnlappar! Lätt att känna igen när inte alla ser likadana ut. Och tänk om jag hade känt ett sånt förtroende för någon tandläkare, har bara (nästan) dåliga erfarenheter, blir riktigt avundsjuk.

    SvaraRadera