måndag, oktober 07, 2013

Lite sykväll.....

..sydde två tänkta fiskehanddukar till....
 en i blått och ...
..en i grått.... Nästa gång jag sätter mej vid symaskinen ska jag försöka få ihop "fästena" till dom....lite pilljobb men när jag väl kommer igång så går det undan....

Lilla maken har väl lite otur, nu ligger han på sjukan igen för sin mage.... Jag hoppas att dom hittar felet så han snabbt blir bättre. Vuxen och feber är inte så roligt samt magsmärtor. Jag skulle ha tagit patent på blixtlåset på magen så man kan öppna och titta när något är fel.(Jag önskade det när jag var liten för jag hade själv problem med magen och tyckte det var jobbigt varje gång man var tvungen att gå till doktorn och dom inte riktigt kunde saga vad som var problem).
Nu ser vi framåt.

Kram

1 kommentar:

  1. Hoppas det ordnar sig med magen .
    Handdukarna är super . Kram Eva

    SvaraRadera