torsdag, oktober 10, 2013

Tandläkarbesök.....

..har jag varit på idag,igen. Nu är jag äntligen klar för den här gången hos tandläkaren, han hade gjort en provisorisk lagning av en tand som han fixade förra året men som "bråkade" lite fortfarande. Idag bestämde vi att den funkade och lagningen ska bli permanent. Han är så jä...a duktig. När jag var klar och frågade om jag kunde få räkningen på kalaset för denna gången svarade han NEJ, det får du inte.....eftersom jag hade haft problem med tanden så fick det gå  på garantin. Känns riktigt bra faktiskt...då kan jag gå till kiropraktorn med ryggen istället... för det behöver jag oxå göra.
 Spindelsockarna med kort skaft är klara....man kan ana att spindeln sitter på foten.....
 men den är svår att se...får nog fotografera i vanligt dagsljus istället för blixtljus.....
Börjar väl om på spöksockorna ...får se om jag får till det den här gången då...Jag har läst igenom beskrivningen ordentligt nu så jag tror att det ska funka.... Man (jag) är väl lite slarvig på att läsa HELA beskrivningen INNAN man (jag) börja.....

Gubben ligger kvar på lasarettet, kommer förhoppningsvis hem imorgon, allt har gått bra även om det var ett större ingrepp än vad dom trodde från början...det var visst inte så "vackert" i magen, varansamling på levern och stenar i gallblåsan....  Vilken tur att han blev opererad. 

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar