lördag, oktober 26, 2013

Vilken dag!!

Symässan i Älvsjö!!
 Lagom mycket folk och lagom trängsel, prercis som det ska vara....
 Visst ser det lagom ut!?!
 Vad blev handlat då...inte så mycket..lite garn förstås..
 Bäst vi kollar av att allt hamnade i rätt påsar.....Jodå det verkar stämma alla vi flickor handlade fina färger med garn som ska bli tröjor, sockor och vantar.
 När vi kom hem blev det en "kall" och sedan vidare mot O´Learys och After work med arbetskamraterna i Fia.Jättetrevligt hade vi, det är så roligt att träffa de andra gruppernas personal.
Nu har jag lagt upp alla fina garner som jag handlat....det b
lev några nystan...Vad det ska bli?? Ja, kanske lite vantar och sockor....

Kram

2 kommentarer:

  1. Jag gissade att du skulle åka dit. Jag hade gärna gjort det också men tyvärr. Hoppas att det blir någon gång.
    Ha en skön helg önskar Eva

    SvaraRadera
  2. Jag sitter i bilen på väg hem från Syfestivalen. Många påsar blev det.

    annika

    SvaraRadera