måndag, november 04, 2013

Idag blev det lite strejk.....

...det gick inte att få in några bilder från kameran i datorn...vet inte vad som är fel men nu är det som det är.
 Då får man leta efter gamla fina bilder istället. Här är Atlaz, en "man" i sina bästa år,vacker, gosig och alldeles underbart trevlig.
 Här skulle annars ha laget bilder på en handduk med en broderad tervurens och en handduk med en broderad doberman. Får bli vid ett senare tillfälle då.
En blå vallmo får ta den här platsen. Otroligt vacker färg. 
Här skulle det ha legat en bild på nästa par spännandevantar...den får oxå visas en annan dag...när allt funkar som det ska. 
Vi hade iallafall sykväll med lite stickning till, trevligt som det brukar vara med skratt och koncentration.

Kram

2 kommentarer:

  1. Hopplöst när det inte fungerar på datorn. Man blir frustrerad. Ja du det är ett märkligt garn jag stickar med. Köpte en hel påse på loppis en gång . Men det passar perfekt till det här projektet. Hoppas jag. Jag får väl ett utlåtande från mina stickkompisar på biblan så småningom.
    Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Haha, ja, inte mig emot, att du har en bild på en Berner med här ;-)
    Den blå vallmon var också verkligen vacker!
    Är helt säker på att vi se ditt senaste vantprojekt snart i alla fall :-)

    SvaraRadera