onsdag, november 06, 2013

Jag lyckades....

..iallafall lite!
Kameran "lämnade" ifrån sej bilderna från måndagen och tisdagen. Men bilderna som jag tog ikväll har "stannat" kvar i kameran. 
Håller på med en uppdatering av  programmets som tar hand om kamerabilderna. Jag vet inte riktigt hur jag lyckades öppna programmet tidigare idag men det tog sin lilla tid. Nu hoppas jag att det ska bli rätt och riktigt med nya uppdateringen och att programmet öppnar sej själv när jag sätter i kameran. ( hoppas att man kan begära det av datorn) 
 Iallafall  så blev det en tervurens broderad på en mörkturkos handduk....
 och en dobermann broderad på en ljusturkos handduk.
 Spännande vantar par 2  blev påbörjade.....
..och igår tisdag hade jag hunnit en bit till...vad det ska bli för spännande på vantarna vet jag inte riktigt men nåt ska jag nog hitta på.....nåt broderat med maskstygn kanske...
 Iallafall så kan jag inte visa dagens "arbete" ..det hoppas jag kunna göra imorgon eller så fort jag fått in "nya" bilderna.

Kram

1 kommentar: