fredag, november 15, 2013

Vad vore livet utan....

..grannar??!!! Ja, det kan man undra. Ibland kan man låna saker...tex en kopp socker...Men det gjorde jag inte.
 Jag "lånade" ett par meter garn! Precis det färgnumret som jag behövde.
 Tack till min trevliga granne som har samma galna intresse som jag, för att du hade "min"färg och jag kunde sticka färdigt dom 3 sista varven på sockorna. Vad vore livet utan grannar...? Inte så kul...
 När sockorna äntligen är klara så fick jag börja på nåt nytt.... och vad ska det bli då? Ett par vantar förstås...jag har knåpat ihop lite efter önskemål och nu provar jag om det blir bra....
Hoppsan då...kom det garn, till mej,  i brevlådan.......hade jag ingen aaaning om....Men kul är det! (Garnkorgen är snabb med sin leverans)

Kram

1 kommentar:

  1. Våra grannar är också toppen. Vi delar både bekymmer och glädjeämnen, men garn ....då får jag gå någon annanstans.
    Ha en fin helg.
    Kram Eva

    SvaraRadera