söndag, januari 26, 2014

Då har man kursat igen....

så himla kul!!! Men jobbigt för lilla huvudet....mycket som ska in där.
 Och efter alla övningar och grejer som jag gjort i programmen i min dator så måste jag nog handla lite saker som jag kan jobba praktiskt med.... en sax....mycket behövligt!!
 Lite tygbitar som ska bli roliga saker.....
 lite grytlappsfilt..och lakansväv....allt är tillbehör till det jag lärt mej idag och även igår.....imorgon ska jag nog få tid att prova.... Kanske hade jag behövt vara ledig från jobbet några dagar för att kunna öva ordentligt....(haha)
 Lite stickning för att sortera upp tankarna lite.....
ena mudden klar och nästa påbörjad.... 

Vad som hände med den grönvita??? !!! 
Nja...blev inte så nöjd med den så den ligger och "mognar" lite....


Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar