tisdag, januari 28, 2014

Lite sytt idag oxå...men bara lite...

Min barndomsvän har varit hos mej ikväll, vi pratar så mycket när vi träffas, det blir inte så ofta men det är otroligt kul när det blir av. 
Broderi mönster har det blivit, ligger i datorn och ska fixas så snart jag hinner.
 En ny tänkt grytlapp blev det oxå....det är bara resten kvar...dvs kanten runt om och hängaren. Fixas så fort jag hinner...det där med tid...finns inte tillräckligt av den när man behöver den...när det är i "väntan" då är den väldigt lång... att det kan upplevas  så olika.
 Dom här pulsvärmarna stickade jag för mååånga år sedan, kan inte exakt säga när men jag hittade dom....
 härom veckan och tycker att dom är kanonsköna. Dessutom tycker jag att dom ser ganska eleganta ut. Bestämde mej för att försöka göra ett par till....
..och så här blir det .... får väl se om det blir bra när det är klart. Jag stickar båda samtidigt för säkerhets skull...då vet jag att dom blir likadana...oavsett om det blir fel eller rätt. 

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar