fredag, februari 28, 2014

Ibland får man fira länge....

..och ikväll blev det så att jag blev utbjuden på mat av mina arbetskamrater.
 Och det var sååå gott (skönt att slippa laga maten själv, bara sätta sej vi dukat bord.) Orkidén fick jag av min chef och  kommunen, man får det när man fyller 50.
Och mina arbetskamrater  hade fixat ett jättefint kort med bilder av allt som jag håller på med på min fritid, sömnad, stickning av både vantar och sockor, kortet beskrev mej precis som jag är, i kortet låg ett presentkort på TE BOON, en guldsmed här i Nyköping. Jag har önskat mej en speciell ring med namnen, födelseår samt månadsstenar på mina söner och det kostar ju en del..tur att dom visste att jag önskade mej presentkort från TE BOON.
Tack alla fina arbetskamrater!! 

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar