måndag, juni 16, 2014

Ibland får man välja......

och då väljer man det goda. Min sykompis frågade vad jag skulle göra ikväll....ett broderi till en handduk som ska vara present svarade jag ....
 Ok...men om du vill nåt annan , sa jag så kan vi träffas...Hon tänkte  "ett glas rosé" och det kunde väl jag oxå tänka mej! Men medan jag väntade på henne så skulle jag fixa broderiet...tur att hon kom, och hennes make tillika "min" datahjälpare....kunde väl inte öppna mina broderifiler, det hade blivit fel på nåt tok som "min" datahjälpare fixade. Som tack för hjälpen blev det lite grillad korv och till sykompisen...lite rosévin!! Tack Katta för en trevlig kväll.... kan tänka mej en repris ....
Lite stickat blev det oxå... hältråden är nu på plats...får ta tag i broderiet imorgon...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar