torsdag, juni 12, 2014

Jaaaa...

...jag hann. Knapparna sitter oxå på plats.
 Men jag var lite oense med mönstret när jag kom till halsen...är inte riktigt nöjd och hinner inte göra om den men jag tror ändå att jag kan ha den imorgon. Får se om jag repar upp och gör om halsen vid ett senare tillfälle. Just nu ligger den under fuktig handduk och vänta på morgondagens festligheter.
 I postlådan fanns det post till mej. Jag beställde en ny bok...den ska jag bläddra i när studenten är över ...så att jag kan "gotta" mej ordentligt i den.
 Jordgubbarna fixade ...dom ska vi ha i/på tårtan.
 Små studentmössor har jag oxå hunnit knåpa ihop, jag hittade iden/beskrivning på en blogg men kommer inte ihåg vad den heter. Tack för iden iallafall!
 Tårtbottnar bakade....Tack och lov att min rara svärmor fixar smörgåstårtorna....det är hon bäst på!!
Fixat med bord och stolar har vi oxå gjort. Skruvat och fixat. Nu är allt på plats...
...björken står i sina vattenhinkar och imorgon ska vi blåsa ballonger och bli yrsliga i huvudet....
Ja, nu är det snart final....Jonas har avslutning på vallarna på morgonen, Philips klass kommer hit och äter sin frukost....sen tar dom studenten...
fortsättning följer......

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar