lördag, juni 07, 2014

Jodå visst går det framåt....

..har bara en ökning kvar  i sidan på tröjan....men jag vet inte om jag tycker att den ev blir lite kort...
visserligen är det en kort kofta men jag skulle nog vilja ha den aningens lite längre. Jag kommer att gör precis som det står i mönstret, sista ökningen, sticka ärmarna färdigt och sen får jag se innan jag sätter ihop ärmarna med själva fram och bakstycket.... om jag ev behöver göra en mönster rapport till....

Jag har ju lite sticktid imorgon oxå när Jonas är på kalas...om han nu kommer så långt. Jonas har haft lite förhöjd temp under dagen men nu innan läggdags så har den gått ner igen....får väl se hur det blir imorgon. Han säger själv att han mår lite bättre, inte så ont i huvudet längre (han får huvudvärk när han får feber).
Krya på honom!

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar