fredag, juli 11, 2014

Började på nya .....

...sockor ..bara för att få testa tomatoheel....en gång till-.
Ett norskt mönster hittade jag...Sokkedans heter mönster och är från ull.no
Nu följer jag inte mönsterdiagrammet till punk och pricka eftersom jag inte tyckte att det blev så bra...så jag plockade lite som jag ville.....  nu har jag kommit till hälen och den är jag för trött för att sticka ikväll men jag tänkte ta tag i den imorgon när jag är piggare..... tomatoheel ska det bli det har jag bestämt redan....

Annars blev det lite kubbspel på kvällskvisten med våra kära grannar ...alltid väldigt trevligt och ibland vinner vår familj ibland vinner deras familj.... 
Det är ju bäst när vår familj vinner såklart men man får inte alltid som man vill.
 Ett eller kanske 2 glas vin blev det oxå.... mao en härlig lagom ljummen kväll ute i friska luften...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar