tisdag, juli 01, 2014

Då har Jonas fått sin 2:dra ....

..antibiotika behandling idag. Han är piggare på ögonen, har inte så ont i huvudet men är väldigt trött. Kanske inte så konstigt han har haft huvudvärk över en vecka...smärta, oavsett var den kommer ifrån så blir man trött av den.
 Stickade fädrigt Yogasockorna idag...dom läggs i fästalådan så länge....
 ..dom ser nästan lite löjliga ut....
 Tittade in till "min" garnaffär, Nancy idag, ville bara kolla om hon "hade" nåt...det hade hon. Regia i 2 olika färgställningar den ena som bilden och den andra i rosalila...båda är kanonsnygga.....men jag är nog mer blågrön än rosalila
Började sticka sockor, mönster: Soft Pale av Monica Hellberg. Om jag hade läst ordentligt hade jag inte behövt göra fel...så då fick jag repa upp....gör om och gör rätt. Nu ligger jag nästan i fas igen...stickar vidare imorgon...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar