onsdag, juli 09, 2014

En helt vanlig onsdag.....

..mitt i veckan....och jag tog tag i lite sy"jobb"...
 Albin tycker att det ska vara handdukar på jobbet....eftersom han tvättar sej ofta vill han ha nåt att torka händerna på....Albin frågade mej om jag ville fixa nåt kul till honom och grabbarna på verkstadsgolvet.
 Inte svårt alls att göra...jag ställer så gärna upp!! Tjejer och skruvar kanske inte hör ihop och dessutom  med bilar men det spelar väl ingen roll!!?? Alla får samma motiv men på lite olika håll, färg och detalj...
Tjejen kommer från Danisov/ Needlework och skruvarna fanns i min symaskin.
 Sockorna då....Jodå jag fixade det ...tomatohell, riktigt nöjd blev jag med resultatet trots att det är första gången jag stickar dom...det blir fler hälar på fler sockor det kan jag lova.
närbild på "min"häl. 
En liten hjälp hade jag av Cat som visar på yuotube hur man gör, kolla i min sidebar, där ligger en länk, så kan du oxå prova om du vill.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar