söndag, augusti 03, 2014

Helt fantastiskt!!

Imorgon fyller min lilla mamma 80 år.
 Det är hon som sitter i blårutig skjorta. Vi barn  med respektive och våra barn och deras barn...många blev vi, bjöd mamma på mat på Restaurang Sjöstugan i Sandviken /Krokek.
 Tänk att vi fick plats allihop...Det var så roligt att träffas.....
 ..och prata  även om man inte hann med att prata med alla....
 Stora gullungar och små gullungar.... Värmen har hållit i sej hela dagen, inte ens nu på kvällen har det svalnat...tur att vi inte behövde laga maten själva då hade det blivit jobbigt. Nu hade vi alla trevligt och blev lite uppassade....
Några varv på stickningen blev det ändå innan det är dax för sängen...jag gjorde världens snyggaste häl...som jag fick repa upp eftersom jag glömde stick 10 varv vriden resår innan hälen. Få fortsätta imorgon om jag hinner....
Nu är det sängdax...jobbet börjar imorgon  och semestern är slut för den här gången.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar