fredag, augusti 01, 2014

Hoppsan då... blev visst lite dagvill....

..men vi spelade lite kort, tog ett (eller kanske 3 glas) vin och jag glömde alldeles bort tiden... såklart. Tack Anki och Ola för en trevlig kväll med kortspel...och jag vann visst med nästa 1000 poäng...det brukar jag inte göra så ett stor grattis till mej!! Idag eller imorgon, hur man nu vill blir det troligen ett inlägg till....
 Idag tog jag det ganska lugnt, Mats hjälpte sin mamma lite och då fick jag lite egentid....det blev lite stickning....småsockorna är färdiga och läggs i fästarlådan.....
 I min postlåda fanns det en bok...den ska jag bläddra i ...imorgon (eller senare idag om man så vill)
... och i grannens brevlåda låg det lite garn som jag beställt till mej....måste få se ad grannfrun beställde oxå....Rauma Finull...så härligt att sticka vantar i som man sen kan tova lite i tvättmaskinen...dom vantarna blir så varma och goa.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar