måndag, augusti 04, 2014

Kalas igår och kalas idag....

...men båda har samma födelsedag. Mamma som vi firade igår fyller 80 år idag, Grattis till henne en gång till och hennes barnbarnsbarn Melissa fyller 3 år idag. Fin tjejer.
 Melissa fick ett par sockor att värma fötterna med i vinter och en handduk med sitt namn ...så ingen ska ta fel. Kaffe och tårta fick vi när i kom och hälsade på. Smakade jättegott.
 Och när jag kom hem och kollade i brevlådan så hade den kommit...Solveigs vanthäfte 1. Vilken inspiration jag fick...tur att jag har lite garn hemma som jag kan sticka av...... Jag beställde ju Rauma finull tillammans med grannen härom dagen....
 
Sockorna som jag fick repa upp lite av igår  har jag stickat ikapp ikväll........

Nu är det dax för kudden...trots att jag började tidigt imorse är jag faktiskt inte så trött...men jag ska lämna blod imorgon och behöver säkert sova några timmar....i värmen.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar