måndag, augusti 11, 2014

Med eller utan.....

...blixt....
Färgerna utan blixt.....
färgerna med blixt...lite svår att göra dom rättvisa  men om jag vänta till imorgon så vet jag.....tror jag.
Det melerade garnet är redan valt ....
                     
 Med blixt....
 ...utan blixt....
Som jag skrev , det melerade är redan valt samt det vita som oxå ska få "färga" hälen.... sen är frågan den om jag ska ha det mörka turkosa, det ljusa turkosa eller det lila som jag "sprang" på inne hos Nancy idag...
Jag tror det blir det lila men jag väntar till imorgon och kollar i dagsljus så får jag se vilket som passar bäst....

Dom andra färgerna kan ju kan ju alltid komponeras i andra sockpar....eller nåt annat roligt...

Kram

1 kommentar:

  1. Synnöve utan blogg13 augusti 2014 kl. 17:16

    Hej, superfina sockor. Jag skulle välja lila för att få lite mera kontrast. Väntar med spänning på hur dina kal sockor blir att se ut.

    SvaraRadera