torsdag, september 04, 2014

Föräldramöte....

...lite spännande är det  faktiskt. Se vilka föräldrar vi är och vilka tips vi kan ge varann ang läxor och annat roligt för våra barn. Barnen önskade klassdico och att få sälja nåt  för att få in pengar till kommande klassresa i årskurs 6....dom går i femman nu. Ja, vi får väl se vad det blir....
 Har hunnit prova mina "kurs" broderier ikväll....mellansonen...Ja, jag ör väldigt nöjd, det är första gången....
 ..stora sonen....jättenöjd även med den...nu ska jag bara försöka komma ihåg hur jag gjorde så att minstingen oxå får ett broderi på sej.
Vantarna är nästan färdiga.... jag håller på med sista tummen.....men ikväll orkar jag nog inget mer...får ta det imorgon...och då kan jag säkert "hitta" en "ny" vante att sticka på.... Får kolla med grannfrun...det är hon som inspirerat mej till färgvalet och även vantvalet...hon höll på med ett annat par av Solveig Larsson som påminner lite om dessa eller om det är tvärtom......

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar