söndag, september 28, 2014

Ibland får man säga....

..till sej själv på skarpen...men tyvärr så hjälpte inte det idag....Jag lyssnade inte...
Jag gjorde nåt annat istället...
Hela familjen och "plus" tog bilarna och for iväg lite, vi skulle åka till ett ganska nytt ställe härikring men dom hade tyvärr stängt på söndagar.  Så vi for en bit till, hälsade på lilla mamma/mormor och sedan vidare till bowlinghallen för ett spel och lite söndagsmiddag. Så härligt...sedan blev det en skön kvällspromenad...tyvärr ingen symaskin idag...men imorgon!!!!
 Satte mej och stickade några varv på sockorna som jag började  på igår.... Började på nr 2 för att få dom exakt lika innan jag börjar med foten/fötterna.

Fästade lite trådar oxå...dom ska jag nu gå och lägga på tork för dom är säkert färdig tovade  nu...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar