måndag, oktober 20, 2014

Det här med överraskningar.....

...är min man fantastiskt bra på.....Men jag kan ha förstört den lite grann.....
Gubben skulle hjälpa mej beställa en bok från Lettland men hur vi än gjorde så fick vi inte till det....men gubben han kunde han...Och det kunde nog jag oxå...Idag kom boken som han beställt till mej och jag blev naturligtvis jätteglad..... Och det kan hända att det dyker upp en bok till...för jag lyckades nog oxå beställa boken...kanske.... Vi får väl se om nån vecka eller 2...
Började på nya sockor..... ett mönster från järbo. Jag måste ha nåt att göra imorgon när jag ska till vårdcentralen och sitta där i ett par timmar.... glukosbelastning...det tar ju lite tid det.....Får väl se hur långt jag hinner....kanske hittar jag  nån bra liter nyare veckotidning som jag annars kan bläddra i...


Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar