lördag, oktober 11, 2014

En underbart rolig....

..familjedag har vi  haft idag, iallafall jag...! Var tillsammans med maken, yngste sonen och mellan sonen och hans flickvän på en utflykt till Norrköping. HAr gått i affären, fikat och gott i affärer...underbara barn!!
 Vantarna som jag tovade igår är nu klara...jag är mycket nöjd med resultatet.
 Garn som inhandlades i norrköping....inte för att jag behövde men jag hade lite lust....Jag bara älskar de här melerade garnerna ...speciellt när jag stickar mönster .....
 En halskrage/värmare i merinoull....ska bara fästa lite trådar sen ska den skickas iväg till en frusen lite själ.....
Började på ett par nya sockor.... långsockor...med döskallar på.....


Kram

1 kommentar:

  1. Du är så flitig med vantar och sockor. Jag är imponerad. Ugglor är trendigt så du är rätt i tiden.
    Kram Eva

    SvaraRadera