söndag, oktober 19, 2014

Känns helt okej....

..efter en helg fylld med "gamla" arbetskamraters träff, mat och även kortspel....så skönt att bara få vara lite sådär wild and crazy och vara sej själv...
 Hann sticka färdigt sockorna med döskallar på...nu ligger dom i fästarlådan.....
 Pumpan som vi fick i fredags är färdig......
 ...med ljus i ...den står nu utanför och "skrämmer" alla som kommer och hälsar på....
 Började på ett par uggletofflor.....
 ...hälen gjorde jag som en tåupp - uppläggning.....funkade precis som jag tänkte mej och dessutom slipper jag sy i hälen  som kan bli lite "tjock" och inte så skön.....
Dom hamnar oxå i fästarlådan...ska virka en kant runt fothålet...eller ev sticka ett par varv resår för att "hålla" den lite vid foten.....Ja, jag får se hur jag gör...ska prova mej fram lite....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar