torsdag, november 06, 2014

Bäst att passa på.....

..när det funkar. Kankse att datorn klarar sej ett tag till...får nog önska mej en ny av Tomten. Du Tomten, jag önskar mej en ny dator, en bra dator som jag kan använda till alla mina saker. Jag lovar att du ska få en stor skål med risgrynsgröt.
Kram Sytanten.
 Iallafall så tänkte jag visa min nya klänningar.... turkos och blå med stora blommor på. Är så förtjust i dessa mönster....
 ..en lite tunnare modell i grönt....
 ..och en tröja i blått med inslag av turkos, beige och vitt. Min egen höstpresent till mej...för visst får man ge sej själv en uppmuntran lite då och då!!
Stickade lite på "Bettan"...idag har jag tummarna kvar....
Tänkte sätta mej för lite stickavkoppling senare ikväll när vi ätit mat allihop. 
Gubben kommer hem efter att ha varit på kurs i 3 dagar och sönerna , alla 3 plus en "extra" är hemma ikväll och då vill man ju äta tillsamman....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar