torsdag, november 20, 2014

Eftersom jag har helg så ska jag åka bort en sväng.....

Det är första gången jag ska flyga och jag är faktiskt inte ett dugg nervös...än....
Jag har nog haft lite annat att tänka på fram till idag...men om några timmar sitter jag , min man och en arbetskamrat med make på planet till Bergamo. Det ska bli alldeles underbart med en minisemester.

  1. Bergamo
  2. Bergamo uttal är en stad och huvudort i provinsen Bergamo i regionen Lombardiet i norra Italien, omkring 40 kilometer nordöst om Milano. Staden har 121 137 invånare. Flygplatsen i Bergamo heter Orio al Serio.Wikipedia 

Det kan väl hända att det blir lite tyst här på bloggen ett par dagar, ska jag ha semester så ska jag ha semester...eller kanske ett inlägg dyker upp.

Kram
                 



2 kommentarer:

  1. Jeg ønsker dere en veldig fin reise - morsom og gledelig med solskinn :-))) Gleder meg å høre.
    Hilsene fra Viola
    --- ikke glemt strikketøy --- Klem

    SvaraRadera
  2. Trevlig resa. Nu blir jag avis har alltid velat resa till Italien

    SvaraRadera