söndag, november 09, 2014

Ibland bli man glad att man ....

..(jag) lyckas. Äldste sonen frågade om jag ville göra en grej till nån som behövde bli glad....
 ..och att min son ser det blir jag så glad över. Mao  har jag lyckats ge en god uppfostran i medmänsklighet..... Om andra är glada blir jag oxå glad. Jag är så stolt över mina söner!!
 Lite fästarjobb idag.....
 Nya ugglevantar....långa, som ska in i tvättmaskinen.....
 "Bettan"...vantar som kommer från Solveig Larsson. In i tvättmaskinen med dom oxå.....
 Ute ur tvättmaskinen....jag är så nöjd med resultatet.
 Lite sockor som blivit fixade.....Jonas är ägare till dom gröna  längst ner till vänster....fuktiga handdukar gäller tills imorgon...
Döskallesockor.... så roliga att sticka, jag har stickat fler av dom förut men dom finns inte kvar.....
Spännande med flerfärgat garn.... dom blir så livfulla....

Kram

1 kommentar:

  1. Länge sen jag kikade in här! Så fin din blogg blivit!
    Lika flitig som vanligt, ser jag......
    Visst värmer det i mammahjärtat, när man känner att man lyckats med uppfostran!
    Kram

    SvaraRadera