onsdag, december 17, 2014

Fortsätter på....

..beställningen....
 Denna vackra tiger broderade jag ut ikväll.....
 ..även denna käcka cykel hann jag med. Ett par broderier kvar innan hela beställningen är komplett.
Stickade lite på elefantsockorna...dom är riktigt roliga att sticka  och mönstret är väldigt välgjort och lätt att följa.....man liksom "bara måste göra ett varv till". 

Imorgon är det låååång dag på jobbet och jag slutar sent ...så troligen orkar jag inte ta fram symaskinen då....
Min overlock har varit på service i Norrköping och äldste sonen är gullig och hämtar den  åt mej imorgon.
 Måste få tid att prova den innan det blir kurs i januari/februari. Jag åker till Norrköping tillsamman med Katta och lär mej mer om just den maskinen ( har väl haft den i 5-6 år).

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar