onsdag, februari 25, 2015

Då har jag varit på musikskolan....

..och lyssnat till allsköns musik....eller vad det nu heter...om det var så skönt för öronen vet jag inte precis men jag var där. Jag tror att det kommer att låta bättre så småningom..... oavsett vilket instrument barnen vill prova.....
 Tummarna på vantarna blev klara iallafall...nu ligger dom under fuktig handduk....
 ..och ska förhoppningsvis hinna bli torra till imorgon.... Håller tummarna....
Jonas dök upp med sin sock beställning till sej själv..... Dom skulle vara ljusa, nästan vita....vi köpte 7 bröder offwhite. Sockor utan färgat mönster blir bra med det får gärna vara "nåt" på dom..... Vi letade på nätet och i mina gömmor...hittade ett mönster med lite rätstickning och lite resårstickning som Jonas gillade...bara att sätta igång...
Kommit en liten, liten bit på resåren...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar