fredag, februari 13, 2015

Fredag...den 13....vilken turdag!!!

Det har varit syfestival.....dag 1 av 3.....
 ..och jag har varit där....och handlat. För många pengar men det gjorde jag bra . Har hittat lite tyg, jag som inte har handlat så mycket tyg på jättelänge...men nu blir det andra bullar...eller förlåt kalsonger ska det stå. Jag tänkte prova att sy fler kalsonger till  grabbarna både de stora och den lilla..... Måste bara fixa till mönster till Jonas och rita av boxer mönsterna i lagom storlekar.
 Hittade även lite garn...med betoning på lite...Pulsvärmare ska det här bli......
 ..och detta ska bli en kofta till mej.....till sommaren ...hoppas jag att den ska vara klar.
Några varv på stickningen som avkoppling när jag kom hem från "festivalen" ...det tar på krafterna att gå och titta på så mycket garn och tyg och garn och garn och tyg och tyg ...osv.

Ska snart lägga mej och sova så jag kan ta tag i mönsterritningen imorgon....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar