söndag, februari 08, 2015

Ibland försvinner tiden ...

..och det går så fort så jag inte hinner skriva nåt...
Iallafall så hade vi besök i går, av äldste sonens flickvän och familj. Vi åt gott och spelade lite kort och hade jättetrevligt. En familj precis lika "tokroliga" som vi och lätt att umgås med. Tack för att ni kom till oss.
 Sen måste jag bara visa en beställning som jag hade glömt lägga ut bild på.....
 Det blev ju inte så mycket stickat i helgen så det fick jag ta igen lite idag. Först blev det en härlig promenad i solen och nästan så den värmer lite när det läar..tror bestämt att våren är på väg!!
Dom här vantarna har yngste sonen beställ till sin kompis som fyller år i veckan...Jonas ska på "killkväll" på fredag och ger honom dom då.
Socka nr 2 växer ...har precis satt i hältråden och ska fortsätta med självaste foten....
Jag har ritat av lite mönster oxå...ska ge mej på att sy kalsonger. till mina "grabbar" ...får se vad som säger om det. Måste ju prova "nya" overlocken...
Dessutom hann jag sätta ihop ett par broderier som ska fixas under veckan...
Jodå den här söndagen innehöll en hel del tid trots allt...det gäller att utnyttja den när den kommer.

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar