lördag, februari 14, 2015

Men så roligt.....

...men kolla inte så nära tack.....
 ..missade lite när jag skulle sy sidsömmarna med spetsresåren...och att jag sydde olika i benen kollar ni inte heller på tack.... (fniss) Mitt första försök att sy trosor och jag är super nöjd trots lite "tokigheter" .
 Sen blev det ett par kalsonger till mellansonen.... framsidan....
 och baksidan....
 Äldste sonens "nya" kalsonger...   han gillade dom förra jag sydde så det blev ett par till....Framsidan....
 ..och baksidan...
 Yngste sonen fick oxå ett par...hade lite joxigt med att rita av ett par gamla kallingar men skam den som ger sej....Jonas tycker att dom är jättesnygga och bra eftersom det inte finns några "lappar som kliar"!! Han ska prova passformen imorgon....Framsidan
 ..och baksidan.
Första vanten är ihoptagen...har precis börjat på nr 2..

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar