söndag, mars 01, 2015

Ibland glömmer man saker.....

och jag har nog glömt att visa den här handduken....
Philip gav den till sin chef när han fyllde 50.
Nu är dom klara.......alla paren som jag klippte ut och sydde på igår.....
 3 par trosor i storl M
 ett par kalsonger i storl S
 ett par kallingar i storl M
 och ett par till i storl M
 Trosor i storl L. Det kommer troligen att bli fler par...jag har nyss beställt lite mer tyg och overlocktråd på nätet...(fy mej). Jonas är helt frälst i sina kallingar...han bara älskar dom och vill att jag syr fler....
 Sockorna som Jonas beställde är klara...men som han växer den ungen....när foten var avmaskad och fäst och det var dax att prova så är den....för kort!!!!
Bara att repa upp avmaskningen och sticka på några  varv innan den "nya" tåhoptagningen gjordes. Nu är han så nöjd så nöjd.

Nu är jag oxå nöjd...imorgon får jag lägga upp nåt nytt på stickorna....

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar