tisdag, april 07, 2015

Hoppsan då....inte visste jag att det.....

..rdan var dax för Novitas tidning....
 ..men jag är glad för den...då har jag lite att bläddra i innan jag somnar.
 Igrevebns tid är det dax att ta tag i "läxan" som Helena givit.... En servettring  in the hoop...gick ju bra det här....
 ..känner mej stolt över att jag fattade hur jag skulle göra.... och jag tycker nog att den funkar, kankse att jag kan göra varsin till alla i familjen.....vi får väl se....
 Bonusen var en liten necessär...mycket rolig att göra. Har bara kvar att fodra och sy ihop...tänkte att jag ska göra det imorgon. Om det är en bra storlek så kan det bli fler som jag kan använda....och ev ge bort i present.
Började på "nya" sockor...hann jag ...
Projo sockorna för aprilmånad.....lite utmaning....tror jag..


Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar