onsdag, april 01, 2015

Mitt i veckan...redan!!!!

Och snart är det slut på arbetsveckan!!
 I min postlåda idag låg det ett paket.....med sockor i. Blir väl bra att sticka på i sommar.....
 Käraste lilla maken kom hem med ett paket..eller påskägg...till mej!!! En ny kamera fick jag . Min gamla kamera har nåt "skit" på linsen och det blir lite jobbiga kort...med en fläck mitt i bilden...Nu ska jag lära mej den här ....Har  väl en hel helg på mej...
 Stickcafé ikväll...la upp till ett par randiga vantar.... av garnet jag köpte i lördags....får se om det går att tova när det är klart..
Vantar igen...dom här la jag upp häromdagen men har inte haft möjlighet att sticka så mycket....
Tummarna har "bråkat" lite med mej så jag får ta det lugnt med stickningen ....men om jag stickar sakta och försiktigt så går det bra.

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar